19.6.12

Subhanallahi wabihamdihi, Subhanallahil 'azhim...
Subhanallahi wabihamdihi, Subhanallahil 'azhim...
Subhanallahi wabihamdihi, Subhanallahil 'azhim...

ALLAH SWT

Hari ini merupakan hari terakhir aku belajar di jodoh yang kau tetapkan. Aku terdiam, aku terkaku memegang erat kertas terakhir yang telah aku jawab pada hari ini, idea yang hamba-Mu curahkan di kertas perang ini tidak mungkin dapat disalurkan dalam keadaan yang sempurna Ya Allah tanpa Izin-Mu.

Aku menangis di dalam hati sehinggakan kubu pertahanan di benteng mata hampir mencurahkan seperti bah melanda. 3 tahun ini, banyak yang aku persiakan Ya Allah, aku banyak bermain daripada memikirkan kekukuhan masa depanku. Engkau masih bersamaku Ya Allah, memberi peluang kepadaku memberi kasih sayang-Mu tanpa putus dengan rahmat, kuasa dan keberkatan-Mu. Aku hampir tiba ke penghujung pembelajaranku.

ALLAH SWT

Izinkan hamba dan rakan-rakan hamba berjaya menggapai puncak menara gading Ya Allah. Aamiin Ya Rabbal Alamin.



No comments: