20.6.14

"Dtg yaa. Sy pengen ketemu kamu lagi. (chuckle)".

chat yang puan hantar buat hati aku berbunga2
nasib baik katil tak jatuh masa tu sebab
aku punya gerak kalah budak2 tadika punya excited

selepas isyak aku gerak ke rumah puan
sebenarnya aku tak bermaksud nak ambil jaket tu sekarang
aku cuma nak tengok puan dan haha aduh malu pula
aku rasa nak selalu dekat dengan dia ><
cheesy kan.. lantaklah korang nak fikir apa
tapi aku sayang Lillahi Ta'ala dunia & akhirat ^^
anggaplah cinta Saidina Abu Bakar kepada Baginda SAW

sampai saja di sana,
aku tak pula bfikir tentang minyak yang berbaki 3 bar tu
sampai sana aku cuma terfikir mau makan aiskrim
ni mesti pengaruh OldTown tadi masa lunch
habis beli aiskrim aku tunggu puan di bawah
ada juga contact si pare tapi dia shif malam
bilang acha berdua lebih baik har har har

aku nampak dia turun sambil jinjit jaket 
puan sangat flawless sampai aku speechless
kalau aku lelaki malam ni juga aku masuk mminang

serius gok serius

back to the story,
macam biasa la asal dia masuk kereta saja
aku sendiri tak mampu nak decide nak bawa dia kemana

puan yang cantik lagi bijak ni ajak ke labuk jaya

aku rasa masa kecil puan suka dengan torch light
sebab tu suka tengok lampu2.. comel kan puan~ sangat

sampai sana park dan lepak xD

sweet touch and memorable
puan kata "mau minta puji boleh?"
aku yang sentiasa blur ni pun kata bole sajala

"you would hold my hand for a while but you hold my heart forever" ><.

kemudian kami sambung bercerita dan perlahan lahan..

"she's got her pretty little head on my shoulder"

pun tak lama
sekejap pun tak

saat tu baru aku menghargai masa yang bergerak perlahan

pusing-pusing

maksudnya muttaqi dah hampir dengan rumah puan
sedia untuk hantar anak dara orang balik dengan selamat

aku taklah terer sangat memandu dengan sebelah tangan
tapi dah jadi habit sejak mula kerja part-time dulu

"right hand on steering wheel while left hand holding her hand"

sebab kurang confident aku pun bawa kereta s'slow yang mungkin
dalam masa yang sama untuk menghargai saat2 bersama puan tersayang

awww

aku ada kata dengan puan sebelum tu
untuk jadi kawan baik aku tak mungkin dapat
tapi aku cuba untuk jadi kawan istimewa puan

jadi aku yakin la? hahaha

"i kissed the forehead of someone i loved" :-)

usai letak jaket di bilik
aku turun ke bawah dan berwudhu
masuk bilik satu bilik harum dengan wangian si puan

"Puan kan tayaannggg taamaaa gogok. (chuckle) (chuckle)"

kalini mungkin rasa aku sama dengan puan haritu
sebab jaket tak lepas dari dihidu Subhanallah

bila ada perkataan yang tak mampu untuk dirungkai dengan kata dan ditulis dengan pena, masa ni lah untuk aku noktahkan entri ni. in sha Allah sambung di masa hadapan.

Jazakallahu Khairan ^^


P/s: "Tidak sempurna iman seseorang sehingga dia menyayangi saudaranya seperti mana dia menyayangi dirinya sendiri." (Riwayat Bukhari).











No comments: