18.6.14

habis buat assignment mama trus lentok haha bukan begitu cer dia

semalam untuk pertama kalinya gua dapat bervideo call dengan pajurang
wahhhhhhhhhhhh bestnyaaaaaaaaaaaaa
hehehe

sy suka sy suka sy suka

lepas chat puan call

da set ringtone cepat trus aku angkat call walaupun masa tu aku tengah tidur hehe

2 kali puan beli super savers
sejam pertama tu tak banyak cerita
sejam berikutnya baru keluar banyak cer
tapi alarm dari baba membuatkan perbualan kami jadi kekok -.-"

part yang paling aku suka bila
dia kata dia nak aku ucap *564 sampai dia tertidur


kejap! kejap!
puan yang so sweet ya bukan aku -_-'


"kau adalah manusia yang paling beruntung memiliki kami
dan ku tiada habisnya menyayangi kamu sepenuh hatiku
sayang yang luar biasa ku serahkan pada dirimu
kaulah sayang sesungguhnya
sekuat hati ku kan menjagamu
demi nama persahabatan ku kan berjanji seumur hidupku takkan lelah mendampingimu". ^_^



*gogok sayang puan.

No comments: