10.6.14

mau buat kejutan lagi aka main-main haha
semalam jam 10:07 pm puan minta aku datang tempatnya
ada barang sis nya mau di bagi dengan si pare

sampai ofis aku tengok banyak jugala
tugasan yang perlu disiapkan

jadi aku laju laju bikin
cepat siap cepat jumpa puan

tapi sebelum tu
aku chat puan bgtau
harini aku banyak tugas nak diselesaikan
tak janji kalau dapat tolong puan hantar barang
padahal.. ^^

supaya buat lakonan real
aku tak datang masa lunch
aku pergi rumah puan lepas habis kerja

tapi macam nda surprise la hahaha
mission failed tet tet tet

puan turun kemudian terus pasang tali kaledar
katanya mau bagi sendiri sama si pare
kebingungan terus aku bah

tambahan pula dengan cantiknya, harumnya,
plus hadiahnya 'sang monyet pink' aka paul frank
buat fikiran aku kosong (excited too much)

so, aku pun pandu kereta terus ke taman rajawali tanpa bertanya
mana arah jalan yang kami nak pergi untuk hantar barang tu
last-last aku malu sendiri sebab silap jalan

tmn.murni -> tmn.sejati -> tmn.rajawali -> tmn.rimba -> wisma persekutuan

pergh buang minyak kan aku
memang
sangat

lepas jumpa pare
puan cantik ajak pi mcd
order di drive-thru pastu park depan giant
favorites spot puan and the geng

kami borak2

and i did another gentle act after she say she felt cold
aku buka jaket korporat yang aku pakai dan pakaikan di bahunya
habis borak hantar puan balik

i kiss her left cheek and say goodbye

malam tu sebelum tidur, aku tak tutup muka dengan bantal seperti selalunya tapi aku tutup muka dengan jaket yang aku guna untuk panaskan badan puan. aku suka wangi dia walaupun dia kata dia tak mandi tadi petang lol ^_^

Gbu <3




No comments: