16.6.14

pare minta tolong hantarkan dia jumpa aunt
untuk bagi balik hp aishah
aku ok saja asalkan
dapat jumpa puan ^^


masa pare ke atas aku enjoy la habiskan 'air gula' ni
konon untuk tenangkan diri
supaya tak gugup bila jumpa puan
tak sedar rupanya dah terlebih gula pula
habis malam tu aku jadi banyak cakap
luar biasa~~~~~~~~~~~~~~~~~
hahaha

puan is so sweet
rupanya si pare ni pemalu
baru aku tahu haha

jaket ala varsiti 
yang aku pakai setiap malam 
sejak hari kursus tu
aku bagi dekat puan kesayangan
hentam sajala kalau bau peluh melekat kat situ
har har har (ketawa jahat)

habis cer kitaorg pun balik
tak berani la nak kanan kiri puan sebab ada pare

nanti dia bilang "diii" habih la aku

i held her left hand and gave my kiss on it

ALLAH MY LOVE <3<3 so grateful..

malam tu otp dengan puan
dengar suara puan mak oiii manja dia
tahan hati sajala kalau nda bole jatuh oh
jatuh apa?
jatuh cinta? bukan
jatuh hati? errrr bukan juga
jadi apa?
jatuh iman ^^

tak boleh sambung cer la malu wieeeeeeeeeeeeeeeee =P



No comments: