6.7.14

Sunday Morning.

Rutin mingguan mandikan Mutaqqi 1.0 di garaj mama. Lepas mandikan dan vakum perut Mutaqqi, aku bersiap-siap tunaikan janji dengan aron pergi tengok "Peranti-peranti" bilangnya LOL

Selesai sunat dan bersiap2 aku bergegas keluar dengan Mutaqqi, buka phone cari nama gadis bertuah hehehe, yalah dah rymz dan eurrene tak dapat keluar ajaklah *Pajurang ^^

Senior bilang biar berempat jangan bertiga.

Lepas ambil sr dan hantar assignment mama dekat oum kami round balik ke batu.7 ambil crush si miko :*
Kesian Puan sudahlah kurang sihat aku bawa lagi dia keluar, hurm gogok gogok...

Next, kami ke Kg. Air ambil si genit =P al-kisah Mutaqqi ngingis pada hari ni menangis la aku tapi air mata nda keluar2 -.-'

Park depan Seoul Hotel Garden kami berempat mendaki Cineplex Sandakan dan berjaya membeli Tiket Transformer 3D weyhhhh (dapatla aku kembalikan Spek Mata 3D yang aku tbawa balik haritu haha).

Seronok oh walaupun aku tak ikut film ni dari mula, tengok pun yang unfull di TV3 kui kui kui
apapun macam biasa, aku ni jarang minat 1st Hero dihhh
banyak2 karakter baik mesti aku pilih watak antagonist hehe


MEGATRON


sebut sajapun dah meremang bulu leher an? an? an?
apapun 'bad guys never die' ROLF
muka buruk dan ganas giler aku kata handsome
terus kawan tarik muka kahkahkah

habis tengok wayang hantar Ira balik
kemudian, bermulalah 1001 kisah bilang senior
Bandar - Indah Jaya - Kim Fung - Utama - Tmn. Murni
Syukur yang ikut ni kawan-kawan yang caring eh
tertutup juga yang ngingis
kalau nda cuai nda la menyusahkan orang lain =(

Last but not least,
PRAY.PRAY.PRAY

lambat atau cepat beliau tahu juga an, benda kat dunia tak boleh nak sorok selamanya.

Apapun malam tu, sleep well dengan haruman puan ngeee ssnya aku an hoho

*perempuan paling cantik di dunia ^^


No comments: