10.8.14

sengaja aku pilih harini
sorry taqqi but compare to her
i choose to meet her first

pemandangan paling cantik
she in pajamas

i dont know where i got a courage to peck her cheek
normal gesture?

my answer
ucapan sayang bukan cuma dibibir. got it.

...

"jadi apa kau cari
rasa keterujaan la
excited bgitu?"

"lain ron, cuma along suka rasa *jatuh..."

"kiranya kau ni lebih playboy dari aku la..."

memandangkan jarak usia kami  beza cuma setahun jadi dia boleh membuat kesimpulan yang ringkas bahawa aku jenis orang yang tak berani untuk menginjak kaki ke tahap yang seterusnya dalam perhubungan.

not in a serious relationship

"mesti kau takut rasa sakit kan atau apa-apa yang buat kau jadi begini"

disakiti dan menyakiti 
sinonim dengan lagu indonesia yang hits macam pisang goreng

haha

aku memang begini

*perasaan yang buat aku mahu rasa berulang kali
rasa jatuh/fall in deeper

No comments: