7.9.14

6:28am

drive kereta menuju Jalan Merpati mencari menu special

Alamak!

Restoran Tomyam Corner tutup la
takpa jalan lagi

Jalan dekat hujung nampak restoran kat wijaya pun tutup
errr aku u-turn la p fajar dulu
eh bagus aku round area labuk jaya

untuk kedua kali aku buat u-turn di Jalan Gaya
LOL

sambil-sambil tu aku tengok jam

aku naik labuk jaya masuk Restoran Hameed
Mamak tu boleh buat pouting depan aku

yalah yang aku pi tanya Roti Bakar buat pa?
Mamak jual Roti Canai saja la PIRAHHH

round lagi di sana
manatau ada melayu yang buka kedai awal
hmmm haram -.-'

turun labuk jaya fikir nak pi Batu 8 ka tidak
mengejar masa dee

pecut minyak ke Fajar lama
tengok2 Sdk Seafood buka pula

bah pusing dulu
naik tengok.. sama juga tiada

Last but not least
kedai Cina di fajar jugala paling manang

lepas tapau aku pun ke Murni

"Kalau esk pagi gogok call puan angkat ya"
"InshAllah"
"Jam 5 subuh ka 6 pagi ka xD xD xD"

lari-lari anak
ada dalam 10 tapak lagi sampai di pintu rumah puan

calling
tut tutt tutt

"Hehe. Mntau masi tido"
"Kalau puan tidur gogok pusing blk airport"

dia angkat

"Hello"
"Selamat Pagi Puan"
"Pagi"
"Gogok ada di luar, depan pintu"

sibuk kacau orang tengah tidur, kejam kan aku. aduh

tak lama pintu rumah dibuka

Alolo~ dia pakai baju tidur la
(Pemandangan paling cantik di dunia)

dia bagi signal suruh masuk
tapi disebabkan aku ni paling trep bila buka kasut
serta mengejar masa yang nda boleh dikejar

"Gogok kejar masa"

bagi menu dia,
peluk dan cium pipi kanannya

Wah wanginya macam wangi baby ^_^

...

tengok senior pakai varsiti
terus aku teringat varsiti aku masih dengan puan

dasar gogok =P



No comments: