9.9.14

Masuk bilik bunyi notti. wechat
behhh pagi punya chat, balik dari airport baru masuk

"Pagi gogok syg" - puan sayang (8:57 AM)

rasa penat pun hilang

senyum sendiri-sendiri
ada beberapa jam lagi sebelum ambil kawan di terminal

selesai solat aku bersiap ke terminal
coklatnya aku capai dan simpan elok2 dalam kereta

rindunya..

selesai hantar alle dan waeda ke tinusa
aku marakkan left signal dan masuk ke perkarangan rumahnya

aku nampak dia dengan jersi merah
itu saja

sudah buat aku tersenyum lebar
God bless her

asalnya memang sekejap saja
bagi gift dia lepas tu balik
tapi aku rasa

stop. stop.

ok dah nak habis ni

masa pusing hantar puan balik, puan nampak kereta mama dia
puan suruh aku pandu ikut sampai belakang kereta

"Gogok macam mana?"
"Gogok pun nda tau"

gapai coklat,
kiss pipi aku cepat2 pastu keluar dari mutaqqi

pandangan aku kesiring tengok boboi di tepi jalan
lantaklah.. because i'm happy x)






No comments: