2.10.14

wah lamanya nda lepak malam

"your beauty is timeless never outdated"

hujan renyai2..

kalau mau ngam dengan cuaca patutnya aku order hot choc

its ok, its alright everything gonna be fine


but not really


this night,

i didnt mean to make her sad


sorry this pabo please..


tak terniat pun mahu cemarkan hubungan persahabatan ni

biar ada yang masih merasa tidak percaya

biar ada yang sangsi tentang perasaan ni

benar aku dan dia adalah sahabat

sama seperti aku dan kamu

kawan.



bukan mahu mjual nama Pencipta 

apalagi sewenang2nya mnyebarkan ayat2-Nya

aku tahu aku bukannya suci murni, masih tergagap2,

tapi aku masih diberi peluang memegang torchlight hidupku

agar aku tidak tersasar dari pantulan cahaya yang lurus membimbingku.



maafkan aku kerana berfikiran kamu benar2 memahamiku,

memahami yang aku dulu songsang tapi tidak pernah merosakkan dara si gadis,

memahami yang aku tahu skill tapi itu dari bahan bacaan dan tontonan semata.

tapi kamu tidak faham, kamu masih tak faham..



sehinggakan pada masa aku tengah bkongsi cerita dengan kamu

satu2 dari kamu berfikiran 1001 aliran yang berbeza dari maksud ceritaku

sampaikan ada yang merasa marah dan geram tapi bila ditanya, tidak tahu

dari gurauan yang aku fikirkan sudah menjadi 'semut hitam di atas batu hitam'

hinggakan ada di antara kamu yang mengatakan aku mengukir aib di atas badan sahabatku sendiri

Astagfirullah



aib itu hanya wujud dari fikiran kamu sendiri

dari cerita yang biasa, kamu pergi berfikir yang luar biasa

tidak wujud perilaku Rasmi, Score, Permainan Siku dan Lutut dari tong fikiran kamu

Nauzubillah


datang bulan atau nda datang bulan

haram tetap haram


kawan kekal kawan


kenapalah silang kata ku 

kamu isikan dengan jawapan kamu sendiri 

yang mana tak kecukupan kotak kamu isi dengan karangan



kenapa tidak kamu tanyakan pada aku sendiri saja

kan sudah jadi fitnah, sudah jadi dosa, jadi kami tentang!



untuk apa diikutkan perasaan

bila mana nanti dilaknat Baginda 

dan dihanyutkan ke dalam Jahanam


J'k












No comments: