20.3.15

Hasbunallah

selesai berkhalwat dengan Cinta Sejati

aku bersiap awal

teringat pula kenangan buat kejutan masa hari jadi puan tahun lalu

awal, awal.. in sha Allah tahun ni mahu sambut lewat la

sikit..

2 kali masuk biliknya, puan tiada.

aunt bagi sign 'bilik sebelah'

aku pun masuk jenguk sekejap pastu patah balik sebab was-was

mana la tau itu kakak dia ka, adik dia ka

suda pasti adik dia di bilik lain dengan aunt

baru aku masuk bilik tempat sleeping beauty beradu (ganggu tidur time) hehe

comelnya puan, agaknya apa la dia mimpi

mungkin mimpi naik gunung kinabalu untuk kali kedua :P

pegang kepala dia

"selamat pagi puan"

sekejap saja dia terus pusing kepala

alala.. cantik (geram)

waktu dia tarik dan cium tangan kecil aku

aku mahu kata yang aku rindu dia

wuu wuu TT

masa puan cek jam di samsung nya mata aku terus tangkap wallpaper puan

aku macam khayal kejap

cantik oh, tapi real lagi cantik

Masha Allah

depan mata aku lagi tu (pengsan jap)

ini sudah tahap fanatik fantastik kebaboom! lol





aku da nak keluar rumah tu, tapi patah balik sebab rasa tak best pula

sekali la hantar puan ke pejabat, lagipun bukannya selalu. tolong aunt dapat pahala kan

aku perasan sebelum tu, puan pilih baju kurung kelabu..

dan oleh kerana tu mungkin tekaan aku betul berat badan puan semakin turun??

dan dan.. mata tu. puan ada eye bag

huhu kesian puan.. shuu shuu stress pergi jauh dari miss aku





cepat-cepat aku lipat sun visor car

senyum si puan

apalah gok, puan dah tahu relaks ah

"eh kenapa basah ni, macam mana juga gogok cuci kereta"

jadinya..

puan duduk di belakang

mutaqqi sudah la basah bernyamuk lagi

ada ka patut puan jadi pemburu nyamuk pagi tu

tak patut.. tak patut..





masa puan mau masuk ke jpj

aku minta tolong puan ambilkan cek dari officer situ

dalam pada kami berdialog tu

aku puji dia lagi ya

ma sha Allah cantik banget puan

rupa dia ke susunan gigi dia, semuanya

sempurna





sayang puan

sebelum keluar dari kereta

puan kiss pipi gogok awww

malunya si gogok dikasi lari2 lagi tu pipi

sampai mau bad mood suda si puan

jangan begitu bah gok malu tapi mahu, ndak malu kau gok!

aku tengok puan buka ofis, mahu tolong tapi rasanya aku tak kuat tarik folding gate

puan lagi kuat yeah (malu aku malu)

wa wa habli rizqan waasi'a (untuk dia)

Aamiin



No comments: