31.3.15

puan nda suka warna merah jambu

tapi puan nampak comel bila pakai pajama merah jambu

sangat ayu.. (pegang pipi sambil geleng2 kepala)

ed sheeran bilang "my stomach is butterfly"

'warm fuzzy feeling' bila dekat dengan puan :)

aku minta gambar dia untuk birthday surprise alih-alih dia suruh aku sendiri pilih

segannya.. aku pegang hp puan pastu buka gallerynya

aku rasa macam buka peti besi ohh

harta gambar puan

itu satu hal

satu hal lagi

dugeun dugeun aku ni camna?

1, 2, gambar boleh 3,4,5,6,7,8,9.... 15...20 gambar

silap silap aku pengsan di situ juga

gara-gara kena serangan jantung

kerana teruja sangat

tak boleh tak boleh

akhirnya aku serahkan balik hp puan

aku kata "nanti kalau gogok senyum sendiri nanti puan ingat gogok gila"

ha'ah gila bayang

istighfar

zikir

ma sha Allah cantiknya ciptaan Mu Ya Allah

 56~4!

No comments: