16.9.15

aku tak pandai bercinta
aku tak indah bicara
hanya manusia yang mengagumimu
walau takkan pernah ku miliki

Assalamualaina
sampai sahaja di bilik aku terus membuang badan ke atas katil
dalam perjalanan balik tadi lagu2 di radio seolah-olah memerli aku
pekakkan telinga saja


aku ada di depan mata
aku tetap selalu ada
aku manusia yang mencintakanmu
dalam bisu bersendiri aku

lepas witir dan tarik urat2 badan
aku terhidu scent yang familiar
scent yang aku rindu 

 
dengan nafas ini
ku aturkan langkah
menuju dirimu

cuba lelapkan mata
namun ikutkan rasa
aku tekan ikon dialog berwarna hijau
segera aku menceroboh masuk favourite
secara rawak aku memilih rakaman suara 39 saat  


walau ku sedari
rasa ini tak mungkin kan kau mengerti
selamanya
ku dikoyak waktu
  
selamat malam puan

No comments: