2.3.16

what would i do without your smart mouth?
drawing me in, and you kicking me out
you've got my head spinning,
no kidding, i can't pin you down
what's going on in that beautiful mind
i'm on your magical mystery ride
and i'm so dizzy, don't know what hit me, but i'll be alright



aku di sini parkir di sebelah padang permainan taman kenari. satu perasaan yang klise datang lagi. seingatku kali terakhir aku rasa begini masa aku berhentikan kereta di seberang padang permainan sejati ujana, duduk dalam kereta matikan aircond sambil minum. sama macam harini, aku dengan minuman aku.



my head's under water
but i'm breathing fine
you're crazy and i'm out of my mind



kedua kejadian ni berlaku lepas aku dan puan tidak berhubung lagi. aku akui.



'cause all of me
loves all of you
love your curves and all your edges
all your perfect imperfections
give your all to me
i'll give my all to you
you're my end and my beginning
even when i lose i'm winning
'cause i give you all of me
and you give me all of you, oh oh



cerita patut dah berakhir kan
macam dunia sebelum kiamat
hari demi hari
bulan selepas bulan
sumpah aku tak pernah lupakan dia



how many times do i have to tell you
even when you're crying you're beautiful too
the world is beating you down, i'm around through every mood
you're my downfall, you're my muse
my worst distraction, my rhythm and blues
i can't stop singing, it's ringing, in my head for you



aku sendiri pun tak tahu
kenapa lagu ni yang aku ulang
lagu ni tiada kena mengena pun
tapi mungkin yang aku faham kenapa setiap kali aku 'lari' aku cari padang dan wajib minum sebab aku rasa syok tengok jiwa aku dalam diri kanak-kanak tersebut. bezanya fizik aku yang kaku adalah tubuh 27 tahun.



give me all of you
cards on the table, we're both showing hearts
risking it all, though it's hard



dan kalau orang tanya kenapa aku masih nampak muda. sebab jiwa dan fikiran aku keanak-anakan. lurus. macam mana sukar untuk aku keluar dari zaman mentah aku begitu juga dengan memori-situasi mendatang.

...

aku tak mungkin boleh janjikan semuanya sebab aku tidak tahu masa aku. yang aku ada cuma sekarang, sebelum maghrib ni aku nak tutup mukadimah. selalu dalam doa jumpa nanti ya...








di jannah.

No comments: